01 mai 2009

Sol og sommer..:-)

Var på fest igår, blev ikke så seint var hjemme runt kl 01.00. Festen var her på Fjellstrand så jeg kunne gå ditt. Gikk hjem i fra å var rimligt sikker på vilken vei jeg skulle gå før å komme til Jonas. jeg gikk å gikk men til slut måte jeg ringe å spørre, då skønnte jeg at de var helt feil vei jeg hadde gått in på, når jeg vel fant frem så hadde jeg fått mig en ekstra trim tur på 30 min:-)). Var en helt ok fest!

I dag sov jeg veldigt lenge, var ikke oppe ur sengen før kl var halv 2, kan nesten ikke huske sist jeg sov så lenge!! Spiste frokost( eller kansje lunch er bedre å si!) satt mig på terassen å begynnte å lese skole bøker, gikk ikke lang tid før jeg måte hive av mig klærna og ta på bikini i steden for. Har var helt underbart væder i dag, sola skinner å det er helt vindstille. Nå viser grade stokken min 21,1 grader!:-) Tror det ska bli sånt væder en tid frem. Jeg kommer være negger før sommeren starter! hihihi, kan nesten ikke bli bedre!!:-))

1 kommentar:

  1. Ja antagligen är du brunare nu än vad en annan kommer att bli på hela sommaren;-).

    Kram

    SvarSlett