22 mai 2009

Endeligen ferdig!!


Hei.

Idag har jeg fri, er godt med en lang helg nå!

Har benyttet denne dagen til å bli ferdig med norsk oppgaven min som skall være inlevert idag. Er veldigt spent på om den er bra nok eller ikke men det er nok bare å vente å se. Er litt nøjd da, har til å med fått til at sette in bilder i oppgaven, de kunne jeg ikke før noen månter sen!;-) Bilden oven for er framsiden på oppgaven, tok den i barnehagen. Oppgaven handler om to eventyr som jenterne i barnehagen har lagd. ( bilden skulle ha vari under denne teksten :-). )

Nå frem over er det bare å konsentrere mig om eksamen som jeg har 10 juni, de blir mye lesing!!!!



Har kjøpt ny sykel til Aleksander.

Helt utroli vad dyrt det er med barne sykler, betalte 1790kr å de var på et billigt sted.


Men de viktigeste er at Aleksander er nøjd! Han er stolt som en hane(tupp), vill ut å sykle hele tide. I helgen ska jeg før første gang la han få lov til å sykle sammen men en kompis uten at jeg er med, skumelt!!! Klarer ikke å slippe han helt må følge han over den store veien. Jeg er en riktig høne mor, de syns i vært fall Roald!;-)))
Ha en god helg.....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar