20 mai 2009

Den store premien!

Oj,oj,oj er så flink til å skrive ofta på bloggen!!!hi,hi
Vet ikke helt var jeg ska starta med, er så mye som jeg ikke har skrevit om!

Var nationaldagen nå sist søndag. Var helt strålande vær, glad at det ikke var som føre året, regn å kalt. Har varit på mange olika steder på nesodden på 17 mai, men arangemange på fjellstrand slår alle andre steder. Når vi feirer 17 mai så er det barna som er i fokus, de er masse olike leker som barna kan velge frit mellom f eks pil kastning, kast på konservburkar, pil kast på ballonger, lykehjul, sparke fotball i hål m olike poeng på. Aleksander brukte meste parten av tiden til og sparke fotball. Når dagen var slut var det premie ut deling til dem tre beste i de olike klasserne, 1-4klasse, 5-7 klasse. Aleksander hadde gjort det kjempe bra, fikk 3 plass, mamman hans var veldigt stålt!!;-)) Premien han fikk: 1t-skjorte,1 lommebok, 1bilde på fotball laget Vårlenga og en båt tur med Stena Line før 4 personer, helt utroligt flott premie!!;-) Syntes jeg da, Aleks var mest intressert i alt utom båt turen.Var en vel lykket 17 mai, den finest til nå!!

Denne uken har vari skole uke,3 dager. Godt bra, deligt med å få litt muntlig info og ikke bare masse lesing hjemme. Driver å skriver på min andre oppgave som ska være ferdig på fredag, er nesten klar, bare fin pusen på den kvar. Vet ikke om du husker at jeg skrev en oppgave før en stund sen, har nå fått vetta om den var godkjend eller ikke, får jeg be om størsta mulig tystned og tromme virvel,,,,,,,, Jegggg fikkk GODKJENT!!!!!!!:-)))))Å de var så deligt å få veta at jeg gjort det riktigt, trengte det akkurat på det tids punkte var så sliten og hadde begynt å lure på om de var rett får mig å gå på skolen, hadde alt for mye opp i hode de var lesing, oppgaver, jobb, eksamen, aleksander mmmmmm. Trodde hode mitt skulle sprenges. Men de hjelpte å få bekreftelse på at oppgaven var bra!
Nå ska jeg skrive vidare på oppgaven min.

Savner der hjemme i Sverige!!!!!:-(

1 kommentar:

  1. Vad roligt att höra av dig.
    JÄTTEGRATTIS till din godkända uppsats.
    Då ska ni åka iväg med båt nu då. Kan inte förstå att inte Aleksander tyckte det var något roligt;-). Jag har hört att man kan ha skitroligt på båttrippar;-)

    Nu är det snart semester:-). Ska bli så roligt att träffa er igen. Saknar er jättemycket.
    Många kramar Nettan

    Ps. Är du inne innan söndag så gå gärna in och rösta på mig till veckans blogg. Man kan lägga en röst om dagen from nu och fram till söndag.

    Kram igen:-)

    SvarSlett