30 april 2009

Stress!!!

Hei.
Har litt dålig samvitighet nå! Er alt for lenge sen jeg har skrevit noe her inne på bloggen.
Det har gått i et i det siste, møter, skole, jobb, aleksander og Roald. Fikk et litet panikanfal for noen dager sen, hode mitt hengte ikke helt med på alt som ska gjøres de neste 2 månaderne. Blir så sinsykt stresset av alt skole arbeid, oppgaver, lesing, eksamen, møter mm. Har pratet med sjefen min om det og vi blev enige om at jeg skulle få jobbe litt kortere dager en tid fremover så at jeg ska kunne ha lese dager hjemme. Er så glad før at hun har gjort det før ikke så lenge sen å vet hur mye det er å tenke på og gjøre!
Idag dro Roald på jobb igen!:-(Blir borte i 2 uker, når han kommer hjem så er det alt 17 mai HIPP HIPP HURRA for Norge!!:-))
Tror jeg ska på fest i kvæll, en på jobben som ska ha party.
Ha en riktigt fin helg!!!!!

1 kommentar:

  1. Hej
    Låter skitjobbigt. Skönt att din chef är så förståeende. Försök att ta det lungt så du inte träffar på den berömda väggen;-).

    Hoppas du får en trevlig helg och ta det försiktigt med vinet ikväll.

    Saknar dig / Kram

    SvarSlett