18 april 2009

Lese, lese og lese!!

I dag er det den store lese dagen!

Våknet og spiste frokost og drakk en kopp kaffe, så begynnte jeg og lese mens Roald var ute og vasket bilen. Tror jeg håler på og bli gal, er så sinsykt mange bøker som ska leses frem til eksamen. De som er problemet er de at man ska huske allt man leser og de et det jeg sliter med akkurat nå!!
Måte ha en liten pause, eller de har nå blitt en lang, var så gøy å sitte vid bloggen min, skjønner at folk blir hekta på dette!!:-))) Så takk for hjelpen Nettan! Ringer dig trenger hjelp til og endra på bloggen sån som du har gjort!
Nå ska jeg til butiken. Roald står og tripper syns jeg bruker så lang tid med og blogga! De får han nok bli vant til ja!!:-))

1 kommentar:

  1. Varsågod:-). Det är bara att ringa om det är några funderingar. Ja, jag sa ju att man blir lite beroeende att få allt ur sig.

    Det kommer att gå bättre än du tror med skolan. Kämpa på bara så fixar du det. Jag tror på dig.
    Kram

    SvarSlett