16 april 2009

Påske ferien et fjærnt minne!!

Nå er det tilbake til værdagen!:-(

Tirsdagen hadde jeg tili vakt på jobben(kl7.15) trodde jeg i vært fall!! Kommer på jobb trøtt som bare den, låser opp dørren så hører jeg skuteren til jonas( en på jobben), ha,ha!tenker jeg han kommer allt for tilli på jobb, men nei da, de var nok jeg som hadde tatt fel!:-(( Eftersom at den seine vakten begynner kl 8.30 gikk jeg og sov en time, svor litt over at jeg kunne ha sovet mye lengre hjemme denne morgonen. Når Tommy kommer på jobb denne dagen sier han at det er møte efter arbeids dagen er slut, Ha,ha ikke tull med mig kan vel ikke ha møte første dagen eter påske ferien, sier jeg men jo da møte skulle vi ha! Jeg kom på jobb kl07,15 dro hjem når klokken var kl 20,00.

Dagen efter var ikke mye bedre lang og slitsom først jobb og på kvelden var det møte med skole gruppen. Blev et møte med mange uenigheter så var kjempe sliten når jeg kom hjem.

Føler at jeg har brukt opp allt overskudd av energi som jeg samlet i løpet av påsken bare på desse 2 dagerne!!

Prøver nå og tenke på at det er bare litt over 50 arbeids dager till sommer ferien:-)))

3 kommentarer:

  1. Åh, så roligt, snart sommar ^^
    Ska ni ner under hästveda-marknad veckan? ^^

    Läs gärna min nya blogg

    SvarSlett
  2. Ja du syster visst är det härligt när allt går som man tänkt sig;-). Men det är skönt att höra att du tänker positivt. Sommaren ÄR snart här:-).

    Har väntat på din uppdatering;-).
    Kram Nettan

    SvarSlett
  3. Hei.
    Nei vettu vad vi kommer ikke ner til marknaden i år. Første gang som jeg ikke er der sen jeg flyttet till Norge!!:-( Ska på ferie med kjæresten min, tror vi ska et sted på Kreta. Kommer sammen med Aleksander og Roald runt den 22 juli.
    Har vari inne på den nye bloggen til dig og Emil, ska bli koseligt og lese om dere 2!!:-)) Du får ha en god helg!

    SvarSlett